Garantie voorwaarden

Dit retourbeleid is van toepassing op alle artikelen met uitzondering van onze op maat gemaakte matrassen. Onder maatwerk verstaan wij producten vervaardigd conform aanvullende instructies van de koper.

 

Mag ik mijn bestelde artikel(en) retourneren?

Ja, u mag uw reeds aangeschafte artikelen retourneren. Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen waarin u uw artikel(en) kunt retourneren, mits aan de volgende voorwaarden wordt gedaan:

– Het artikel (en bijbehorende verpakking) mag niet door u gebruikt of beschadigd zijn.

– Het artikel vertoont geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen.

– Het artikel is dermate uitgepakt en gebruikt voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het artikel wenst te behouden.

Indien producten door uw toedoen schade hebben opgelopen, dat stellen wij u aansprakelijk voor waardevermindering. Dit is immers een wettelijk vastgestelde regel met betrekking tot verkopen op afstand.

Heeft u binnen 14 dagen geen gebruik gemaakt van het herroepingsrecht, dan vervalt dit recht.

De kosten welke het retour zenden met zich meebrengt zijn te allen tijde voor rekening van de koper.

Retourzendingen kunt u door middel van ons retourformulier aanmelden, zodat wij weten dat uw artikel retour komt. U ontvangt bericht op het e-mailadres dat u in het formulier vermeldt. Nadat u het formulier heeft ingevuld, dient u binnen 14 dagen (gerekend vanaf de dag van ontvangst) de producten te retourneren. Na ontvangst van uw artikel retourneren wij het gehele aankoopbedrag en verzendkosten zo spoedig mogelijk. Dit is uiterlijk binnen 14 dagen nadat u het artikel retour stuurt of aangeeft retour te gaan sturen.

 

Ik heb mijn bestelling in een beschadigde staat ontvangen, wat nu?

Wanneer u uw bestelde artikel ontvangt en direct opmerkt dat deze beschadigd is, dan adviseren wij u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Dit kan zowel telefonisch (06-40073021) als per email (info@natuurmatras.nl) of via de contactpagina. Wij helpen u dan graag verder.

Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe doe ik dat?

Volg de volgende stappen voor het retourproces:

– Vul het retourformulier in, deze heeft u samen met uw bestelling in het pakket ontvangen.

– Doe het retourformulier samen met het te retourneren artikel(en) in de oorspronkelijke verpakking en doos.

– Stuur het pakket terug via een vervoerder naar keuze. Wij raden het aan om een traceernummer te gebruiken. Verstuur het pakket naar het onderstaande adres:

 

Natuurmatras

Ondernemingsweg 3

2404 HM Alphen a/d Rijn

 

– Zodra wij uw retour hebben ontvangen, kunnen wij uw geretourneerde artikel controleren en verwerken. U krijgt vervolgens van ons bericht.

– Uw aankoopbedrag storten wij binnen 7 dagen weer terug, mits het artikel ongebruikt en onbeschadigd aan ons is geretourneerd.

 

Hoe lang duurt het voordat mijn retour wordt verwerkt?

Wij kunnen uw retour pas verwerken zodra wij uw retour hebben ontvangen. U wordt hiervan direct door ons op de hoogte gebracht.

Binnen 7 dagen storten wij uw aankoopbedrag weer terug.